מכירה קרקע לבנייה, Crimée, Krasnodarskyi Krai, הפדרציה הרוסית, Crimée, Sudak, village Mindalnoé

מכירה - Cod. 36323

  • טיפולוגיה: קרקע לבנייה
  • אזור: 620 m²
  • חדרים: 12
  • רצפה: Maison trois étages

אני מציע למכירה אתר של אושר ושלווה על חוף הים השחור של חצי האי קרים, בבית האמיתי של השמש - עמק סאני! מיקום מעולה (האתר נבחר באחד הראשונים), מאחורי האתר יש גבעה, אשר ניתן להגדיל את האתר, והוא יקבל בונוס עבור בעלי מאושרים חדשים.
על השטח יש אחוזה לא גמורים, מתוכנן כמו דירה משפחתית או בית הארחה, תוך התחשבות המאפיינים האקלימיים של אזור זה של חצי האי קרים. בפרויקט מסמכי האחוזה בת 3 הקומות שבבנייה, שנעשו על ידי האדריכל בכל הארצות של בריה"מ לשעבר. במהלך התכנון היתה חשיבות רבה ליציבות הסייסמית של הבית, ולכן המוסכים והמרתפים הולכים לעומק רב (גובה הבית שווה לעומק). משמאל - מגרש עם מדרון שאינו כלול בתוכנית האב - ניתן להשתמש בו, למשל, לשתול כרם.
אל הים אפשר ללכת לאט ב -15 דקות (ברכב - 5), ובמרחק של 600 מטר מהים יש אזור מוגן עם איסור על בנייה, ופירוש הדבר שבנוסף לעומס אירובי מועיל תוכלו ליהנות מהניחוחות של צמחי מרפא נדירים. כל כך מפורסם וגאה של חצי האי קרים.
האתר הוא מין, הממוקם על גבעה. הוא מציע נוף פנורמי מרהיב של סודאק, קייפ מייגנום והאזור ההררי הממוקם מן הים, עובר בצורה חלקה אל המפרץ עם חופים, שוניות וסלעים קטנים - מקומות לנוח מושלם, צלילה ודיג. חובבי החוף ייהנו ממגוון, יש חול, חצץ וחוף פראי, מפרץ עבור שחיינים קטנים, שם יש תמיד מים חמים רגועים ועומק קטן עבור 200 מטרים מהחוף.
 אגב, רק באזור היחיד של חצי האי קרים - "עמק סאני", כלומר, איפה האתר הזה נמצא, כל מיני מעדנים סובטרופיים, כולל נופך, feijoa, תפוזים ופירות רבים אחרים שגדלים הקווקז סובטרופי , כמו גם איטליה, יוון ומדינות אחרות של הים התיכון. בכפר, התפתחה תשתית, מסה של מיני בתי מלון, חנויות, בתי קפה, וכו ', הוא בנייה חדשה פעיל. תחבורה הולך באופן קבוע (מיניבוסים, אוטובוסים, מוניות). החשמל מסופק. המסמכים מוכנים למכירה תחת החוק הרוסי. כתובת: סודאק, עם. שקדים, per. מירני, 465

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB