מכירה שלושה חדרי שינה, Санкт-Петербург, St.Petersburg, הפדרציה הרוסית, Приморский район. Паргловский переулок. дом 8 кв. 8

מכירה - Cod. 25854

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 131 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 2

לדירות למכירה 131 מ"ר ו -151 מ"ר ממוקם בבניין שנקרא '' הטוב ביותר '' והוא מהווה מוצר בלעדי של דיור האליטה.
הבית ממוקם ברובע ההסטורי של high-end עלייה נמוכה '' אחוזת Nikitinskaya '' על החוף השקט של אגם ציורי מול גרף ניקיטין אחוזה הישן.
תכונות של הבית נקבעות על ידי מספר קטן של דירות מכובדות, מטופחות ואזור הפנימי מוגן. מועדון להדגיש למעמדך הרם.
ייחודו של הבית הזה בעיצובו: בבית לבנים בהעדר ליבת בטון הצליח לממש את האפשרות של דירות חלל פתוח. כאשר בונים בית טכנולוגיות חדשניות יושמו.
הבית מסופק עם מספר שכבות של אבטחה מפני חדירות.
באולם המרכזי הם שירותי קונסיירז 'חדרי והגנה, כמו גם כסאות גלגלים ומחסן ציוד ספורט, מה שגרם להפעלת רמפה שמונה מטרים נוחים. יש חניון תת קרקעי חדר שירות עבור השימוש בתושבים לבין הקשורים המעליות החרישיות הקדמיות.
הבית בנוי מכמה סוגים של קרמיקה לבנה ידידותית לסביבה של צפיפות שונה עם חום משופר ותכונות בידוד קול, כמו גם אבן הטבעית בשימוש, עץ, זכוכית ומבני חזית אלומיניום. הדירות הקטינה את מספר קירות לטעון נושאות ועמודות בתוך הדירות יספק לך את ההזדמנות לממש את הרצונות שלהם בפתרון מרחב תכנון. הרצפות בבית הדירות מצוידות קומות sistemoy''teplye '. גובה-3.5 מ '. על הנחיתות 2 דירות. כל הדירות מופרדים הקירות העיקריים להגיע עד 45 ס"מ דלתות 80sm.Vhodnye עם רמה גבוהה של הגנה. חום מוגבר ובידוד קול. משומשים ekoloicheski נקי, חומרי בניין מוסמך וטכנולוגיות.
הבית הציג מערכת אוורור אוניברסלית. הדירות מוטלות צינוריות גדלו מידת עמידות באש עבור קמיני התפקוד. בתנאי מקומות מיוחדים עבור התקנת יחידות מיזוג האוויר ותקני אנטנת רצפה טכנית אודות האזור.
הדירות מצוידות עם חימום אוטונומי מערכת מים חמים, כמו גם מערכת טיהור מים רב שלבית. כל בתי החיווט החשמליים הפנימיים עשויים חוטי נחושת שלוש ליבות. הוא ציין את האפשרות לקבל כ"ס נוסף.
דירות מחוברות למערכת אבטחה רב-שכבתית. הבית עשוי vidiokontrol עבור אזור מקורה ובריכה חיצונית, חניה.
בעיצוב של הבית וסביבתה השתתפו הנציגים הטובים ביותר של הבוהמה האמנותית העכשווית של פטרבורג: פסלים, ציירים, חנויות פרחים, מעצבים ומעצבי.
הדירות נשקף נוף של הפארק, הבריכה ואת הגרף ניקיטין האחוזה הישן.
בית בן שלוש קומות בצבע מיוחד מצורף פנטהאוזים על הגג.
הבית ממוקם ליד פיוניר st.M וספציפי st.M.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB